Mapa cyklo a informácie

Trasa je vhodná pre horské, trekingové, krosové, alebo aj gravel bicykle.
Bude vyznačená šípkami, fáborkami a niekde budú regulovčíci.
Trať nebude uzavrená a aj keď je to málo frekventovaná trasa môžete stretnúť cyklistov, alebo chodcov!
Na verejnej komunikácii v dĺžke 0,65 km sa preteká za obmedzenej premávky. Pretekári sú povinní dodržiavať pravidlá cestnej premávky ustanovené Zákonom č. 8/2009 Z.z. o cestnej premávke.
V teréne jazdite po pravej strane, aby bolo možné predbiehanie.
Po štarte proti smeru hodinových ručičiek okolo Dubníka, cez hrádzu a vľavo po asfaltke hore do kopca. Na konci stúpania odbočiť vpravo. Tu začína okruh, ktorý sa pôjde 2x.
Po absovovaní 2. okruhu neodbočiť do lesa, ale pokračovať priamo a po 200 m odbočiť vľavo a cez parkovisku na cestu, ktorá nás dovedie do cieľa.
Na trase je málo miest kde by sa nedalo predbiehať. Z celkovej dĺžky trate je asfalt cca 2,5 km.
Kritické miesta, kde treb zvýšiť pozornosť:
• singltrail zjazd v dľžke 400 m / klesanie 50 m [7° alebo 12,5 %] je vyznačený na mape, tu sa predbiehať nedá.
• zjazd za parkoviskom do cieľa v dľžke 300 m / klesanie 36 m [7° alebo 12 %], asfaltka a šotolina